یکی از مشاغلی که رقابت آن در سطح بازار بسیار گسترده میباشد سالنهای زیبایی یا همان ارایشگاه ها میباشد.همانطور که در مقالات قبلی گفته شد هرچقدر سطح رقابت برای کسب و کار مورد نظر بالاتر باشد دستیابی به موفقیت دشوارتر خواهد بود و برای موفقیت و پیروز شدن در بین رقبا عللاوه بر ارائه خدمات برتر و با کیفیت تر و هزینه مناسب تر حتما میبایست تبلیغات گسترده ای در زمینه کسب و کار مورد نظر انجام شود.با توجه به اطلاعات جمع اوری شده، بین سالنهای زیبایی یا همان ارایشگاه ها رقابت بسیار سنگین میباشد و به طور حتم هر ارایشگاهی که تبلیغات بهتری داشته اشت و خدمات بهتری نسبت به سایر رقبای خود ارائه داده باشد در این رقابت موفق تر خواهد بود .در واقع تبلیغات ابزار بسیار مهمی برای ارتباط بین فروشنده و خریدار و یا تولیید کننده و مصرف کننده میباشد
حتما تمامی شما عزیزان در طول روز در سطح شهر تبلیغات مختلفی در خصوص سالن های زیبایی یا همان ارایشگاه ها مشاهده کرده اید.در واقع تبلیغات روش های مختلفی دارد که هر کدام کاربرد و ویژگی های خاص خود را دارد.با توجه به بالا بودن میزان رقابت در ارایشگاه ها ، هر سالن زیبایی برای بهتر شناخته شدن و منحصر به فرد شدن حتما میبایست لوگو و برند مختص به خود را داشته باشد تا با سایر رقبای خود متمایز باشد.یکی از روش های تبلیغاتی که باعث معرفی خدمات برند و لوگو ارایشگاه ها به عموم مردم میشود استفاده از تابلو های تبلیغاتی میباشد.در واقع یکی از تاثیر گذار ترین روش های تبلیغاتی ،
بر اساس تحقیقات انجام شده 71 % مردم جذب تابلو های تبلیغاتی میشوند و آن تابلو تبلیغاتی در ذهنشان ثبت میشود در حال حاضر در کشور های اروپایی سالانه مبلغ بسیاری را صرف تابلو های تبلیغاتی خود میکنند.یکی از کسب و کار هایی که طراحی تابلو تبلیغاتی برایشان بسیار حائز اهمیت میباشد سالن های زیبایی است.اگر در سطح شهر دقت کرده باشید تابلو های تبلیغاتی که برای سالنهای زیبایی مورد استفاده قرار گرفته است نسبت به سایر تابلو تبلیغاتی کسب و کار ها پر زرق و برق تر و متفاوت تر میباشد زیرا مخاطبان سالنهای زیبایی خانم ها میباشند و با توجه به اصول روانشناسی این مدل
شرکت
با توجه به شرایط اقتصادی موجود یکی از مهم ترین موارد برای انتخاب تابلو تبلیغاتی ، قیمت تابلو تبلیغاتی میباشدبه طور کلی قیمت تابلو تبلیغاتی سالن زیبایی به صورت ثابت نمیباشد زیرا هم تابلو تبلیغاتی انواع مخالفی دارد مانند(
از اصلی ترین موارد هنگام استفاده از تابلو تبلیغاتی در خصوص نحوه طراحی تابلو تبلیغاتی میباشد . طراحی تابلو تبلیغاتی میبایست به گونه ای باشد که افراد بسیاری را به خود جذب کند و از دید مخاطب جذاب باشد پس حتما میبایست اصول طراحی تابلو تبلیغاتی رعایت شود که این اصول عبارتند از:
متن متناسب
انتخاب متن مناسب در جذب مشتری بسیار تاثیرگذار میباشد، متن تابلو تبلیغاتی نباید خیلی کوتاه و یا خیلی بلند باشد و باید صریح و روشن باشد و مفهوم مورد نظر را برساند و از طرفی هم نباید تکراری باشد و باید به قدری منحصر به فرد باشد که که خواننده را مجذوب خود کند و برای خواننده تازگی داشته بشاد
اندازه مناسب
سایز تابلو تبلغیات بسیار حائز اهمت میباشد .تابلو تبلیغاتی نباید خیلی بزرگ باشد که جذابیت خود را از دست بدهد و نباید انقدر کوچک باشد که دیده نشود.پس یکی از نکات مهم در طراحی تابلو تبلیغاتی اندازه تابلوی تبلیغاتی میباشد که میبایست متناسب با محیط اطراف و اون کسب و کارمان باشد
رنگ مناسب
یکی از اصول روانشناسی برای جذب مشتریان انتخاب رنگ مناسب میباشد رنگ تابلو تبلیغاتی میباست متناسب با کسب و کارمورد نظر باشد
جایگاه مناسب برای نصب تابلو
تابلو تبلیغاتی میبایست در محل مناسب نصب شود و به گونه باشد که از هر جهت قابل رویت باشد
انتخاب جنس مناسب
همانطور که میدانید برای ساخت تابلو تبلیغاتی متریال های مختلفی با کیفیت های مختلفی وجود دارد هر چقدر مواد به کاربرده شده در تابلو تبلیغاتی مرغوب تر باشند هم با دوام تر و هم زیبایی تر خواهد بود
شما عزیزان متیوانید با تماس با
همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم با توجه به رقابت شدیدی که در بین سالنهای زیبایی وجود دارد برای موفقیت در کسب و کار تبلیغاتی به صورت گسترده انجام میشود که این تبلیغات عبارتند از:
1)تبلیغات از طریق تابلو تبلیغاتی:با نصب تابلو تبلیغاتی بر سر در ارایشگاه یا همان سالن های زیبایی مخاطبین بسیاری هنگام عبور هم با نام ارایشگاه و محل ارایشگاه مطلع میشوند
2)تبلیغات از طریق سایت و فضای مجازی:با توجه به گسترش روز افزورن علو و دانش و وجود فضاهای مجازی، بسیاری از مخاطبان در فضاهای مجازی و با دیدن نمونه کارها ، آرایشگاه مورد نظر خود را انتخاب میکنند بنابر این تبلیغات در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت میباشد
3)تبلیغات از طریق پیامک:یکی دیگر از روش های تبلیغاتی پخش پیامک به صورت رندوم به عموم مردم میباشد.در این روش تبلیغ متن پیامک به گونه طراحی میشود که خواننده را به خود جذب کند به طور مثال با ارائه تخفیفات و یا خدمات ویژه باعث جذب مشتری میشوند
4)تبلیغات از طریق کاتالوگ :کاتالوگ برای انتقال در خصوص خدمات و محصولات میباشد کاتالوگ تصویر و محصولات برند شما را به یک شی زیبایی شناختی تبدیل میکند که مشتریان به دنبال آن هستند تا از جلوه های بصری آن استفاده کنند
5)تبلیغات از طریق بوروشور:بروشور در واقع یک کتابچه یا مجله است که صفحات مختلف آن حاوی تصاویر و شرحی بر ویژگیهای محصولات و خدمات شماست.
6)تبلیغات از طریق پوستر:پوستر همان دیوار کوپ و یا اعلان میباشد که در سایز های مختلفی در مکان های مختلف نصب میشود
7)تبلیغات از طریق کارت ویزیت:یکی از رایج ترین روش های تبلیغات استفاده از کارت ویزیت میباشد کارت ویزیت برای معرفی خدمات و راه های برقراری تماس میباشد
و.